27 Temmuz 2010 Salı

Herkese Selam; Ben geldim:)))))))




Bir Moda Danışmanı olarak biraz geç kaldım ama benim de sanırım artık bir blogumun olmasının zamanı geldi de geçti. Anladım
Her gün İstanbul’un çeşitli noktalarındaki mağazalardan tutun da en gözde tasarımcılardan en yolun başındakilere kadar karış karış gezen ben; neden bütün deneyimlerimi aktarmayayım ki Öncelikle kendimi tanıtayım:

Ben Melis Perez. Aslen Fransızca Simültane tercüman olmama rağmen üniversite yıllarımın ilk günlerinden beri Marie Claire, Marie Claire Maison, Voyager, L’Officiel, Elele, Elle Decor ve daha bir sürü dergide çalışmalarım yayınlandı. Gerek moda çekimleri, stil sayfaları, dekorasyon çekimleri gerek de röportajlarla üniversite yıllarımda aslında ne yapmak istediğime karar vermiştim. Ve 2008 yılı itibariyle hayatımda köklü değişiklikler yaptığım bir dönemde karar verdim Moda Danışmanlığı yapmaya. Ve bugünlere kadar da geldim. Ev kadınları, sanatçılar, işadamları, iş kadınları, diziler, yarışmalar ve televizyon programları… Eğer benimle çalışıyorlarsa kesinlikle modaya, alışverişe ve hayata farklı bir bakışları var demektir. Şimdilik sadece mağaza mağaza geziyorum ama gelecek planlarım arasında kendi hayallerimdeki giysileri tasarlamak da var.
Burada size moda olan her şeyden bahsedeceğim…
Beni izleyin…

Mademoiselle Perez

1 yorum:

  1. geç olsun da güç olmasın diyerek hoşgeldin diyorum :) yazılarını merakla bekliyoruuzz!

    YanıtlaSil